2008. augusztus 5., kedd

Mindenféle

Elnézést kérek a bejegyzések hiánya miatt. Egyik oka, hogy nem voltam itthon. Teljesen véletlenszerű dolgok amik mostanában voltak a fejemben és szeretném őket közölni:

1. Felvettek már megint. :D Történt ugyanis, hogy annak idején valamilyen megfontolásból amit már elfelejtettem jelentkeztem egy másik egyetemre is, persze felvettek. De lehet, hogy úgy kezdem azt a szakot, hogy halasztok.
2. Szeretem az ír kávét(ír whiskey van benne :P).
3. Ludwig Prandtl megérdemelt volna egy fizikai Nobel-díjat annak idején a határréteg-elmélet alapgondolatáért. Lehet, hogy a bizottság lebecsülte a klasszikus fizikát, ami a szűklátókörűség vagy valami más rossz tulajdonság példája.
4. Kezdem egyre kevésbé szeretni, ahogy a Code Geass sztorija alakul.
5. Be van zárva az egyetem.
6. Nincs alkatrész a laptopomhoz, kivéve ha az egész alaplapot kicserélik, de annyit nem ér meg.
7. Úgyhogy lehet, hogy veszek számítógépet.

Majd még írok valamit. Elképzelhető, hogy egyik-másik pontot majd jobban is kifejtem.

Nincsenek megjegyzések: