2008. június 29., vasárnap

Metál lett belőlük

Szóval épp rendezgettem a zenéimet amikor feltűnt egy gyöngyszem az alább látható listáról(Nevermore - Sound of Silence) és ichletet kaptam a megírására. A lista olyan dalokat tartalmaz, amelyek eredetileg nagyon nem metál zenék voltak, de aztán egy banda kezelésbe vette őket és hirtelen hüdezúzósak lettek :-) Ha valakinek jut még eszébe valami ami ide illene, és be is írja megjegyzésként, az egész jó lenne. Bár tudom, hogy nem sokan olvassák a blogomat. :P

Feldolgozó metálbanda





Dal





Eredeti előadó
Nevermore





Sound of Silence





Paul Simon
Megadeth





These Boots





Nancy Sinatra
Beseech





Gimme Gimme Gimme





Abba
Gamma Ray





It's a Sin





Pet Shop Boys
Talisman/Jeff Scott Soto





Frozen





Madonna
Judas Priest





Johnny B. Goode





Chuck Berry
Graveworm





Losing My Religion





R.E.M.
Children of Bodom





Rebel Yell





Billy Idol
Blind Guardian





Barbara Ann





Beach Boys
In Flames





Everything Counts





Depeche Mode

Megjegyzés: Néhány számot direkt hagytam ki a listáról, mert pl. alig változott az eredetihez képest(pl. Depeche Mode-Enjoy The Silence általam ismert összes feldolgozása) vagy mert igénytelennek tartottam(pl. Chilren of Bodom - Oops, I Did It Again), illetve mert egy előadótól csak egy dalt akartam.

Nincsenek megjegyzések: